نگاهی به چند خبر ورزشی بیست و هشتم بهمن استان قزوین 

خبر‌هایی از درخشش تکواندوکاران قزوینی در جام فجر تا حضور عسگری در فینال کاراته وان قبرس را در بسته خبر‌های ورزشی مشاهده کنید.

در مسابقات تکواندو جام بین‌المللی فجر، محمد امین کریمی بازیکن وزن ششم استان قزوین موفق شد با چهار پیروزی پیاپی مقابل رقبای ایرانی و آذربایجانی خود به مدال طلا دست پیدا کند.

در وزن هشتم این مسابقات محمد ابراهیم حسینی دیگر نماینده قزوینی موفق شد با شکست حریفان ایرانی و قبول باخت مقابل حریف پاکستانی به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کند.

در روز اول در بخش بانوان این مسابقات هم پرنیا سلمانی در وزن اول با شکست دادن رقبای ایرانی و قزاقستانی و واگذرای بازی مقابل رقیب ایرانی خود برنزی شد.

حدیث اماره و مبینا کاظمی هم پس از یک پیروزی مقابل رقبا، روبروی هم صف آرایی کردند که اماره توانست با پیروزی مقابل همشهری خود مدال برنز این مسابقات را دشت کند.

فاطمه صفرپور و پروین کشاورز به عنوان مربی و بنفشه نصرتی و داود مسافر به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

هندبالیست قزوینی برای دومین دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شد

عطیه شهسواری هندبالیست ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق با شکست سپاهان اصفهان و کسب ۲۵ امتیاز یک هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم بر سکوی قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان ایران ایستاد.

عسگری در فینال کاراته وان قبرس

در جریان رقابت‌های کاراته وان قبرس، بهمن عسگری ملی پوش استان در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم، با برتری برابر حریفانی از مونته نگرو، ازبکستان، کرواسی، اوکراین و ژاپن به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

در این رقابت‌ها بیش از ۸۰۰ ورزشکار از ۷۰ کشور شرکت کرده اند.

از ایران نیز ۲۰ ورزشکار در ۱۱ رده در این مسابقات حضور دارند.

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جام فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.